Aj! Nu blev det lite fel! Du som är intresserad, träffa oss i morgon den 23 mars!

Vill du veta vad styrelsen egentligen gör och vad det innebär att vara med? I morgon den 23 mars klockan 19.00–21.00 håller vi Öppet hus i styrelserummet vid ED 63.

Ta en kaffe med oss, ställ frågor och få en bättre bild av hur föreningen styrs. Vi  behöver fler som vill engagera sig i vår fina förening men alla som är nyfikna är lika välkomna!

Väl mött i morgon kväll!

Hälsar Styrelsen och Valberedningen

Kommentera